tisdag 10 maj 2011

Jessicas musiktips!

TILL ALLA MUSIC-LOVERS!
Hej därute!
Jag vill dela med mig av några härliga CD-skivor som finns här på bibblan.

1. BIFFY CLYRO, Only Revolutions
Detta band kommer från Skottland. De har gett ut flera skivor, men har varit totalt okända för mig fram till förra året. Har aldrig hört dem spelas på radio. Har du?
Ge dem en chans. De spelar cool rock och är fantastiska live!
(Undrar hur ideén kläcktes till ett sånt konstigt bandnamn...)
Mina favoritspår är:
The Captain, Bubbles och God and Satan.

Vill du ha nåt hårdare?
2. VOLBEAT, Beyond Hell Above Heaven
Ett gäng danskar som rockar järnet!
Vem kan motstå Michael Poulsens underbara röst. Inte jag. Jag är såld!
Ps. Du har väl inte missat att de kommer till Borlänge i sommar?

PEACE AND ROCK! / Jessica

Inga kommentarer: